Feast 3: The Happy Finish

Synopsis:
Year:
2009
11 Views

This is f*cking bullshit.

All right. Let's f*cking do this.

We're gonna be f*cking downstairs,

you don't f*cking stop.

You f*cking assholes!

Hey, should we turn this off?

- Get the f*ck out of here!

- F*ck you.

You f*cking little goddamn

slippery midget.

Little midget. Little tiny people.

Special delivery, Tattoo.

Well, then f*ck you.

F*ck you, motherf*cker.

Lord.

They're getting in.

I'm out of here.

It's Geronimo time.

Aah! Don't touch the dick.

Get your ass back here,

Geronimo. Come on.

We can f*cking hold him off.

Get your ass back over here.

Die!

Bleed!

Bleed!

Die!

Bleed!

Bleed it all out,

you f*cking bastard.

Bleed it all out!

Damn,

that's some Pam Grier-type shit.

Shit.

Any of you limp dicks

wanna pitch in...

...be my guest.

Thanks for the pep talk, Hoss.

I'm out of here.

F*cking rally the troops.

Wait, wait. Wait!

F*ck.

Ow. Ow.

I know a lot of you don't

believe what I believe.

But you gotta believe.

We need to ask for help.

We gotta believe it's coming.

I don't know how, what shape,

what size, where,

but we gotta believe.

When we believe, we will receive.

If we don't believe,

we're already dead.

Join with me, people.

F*ck.

Join with me.

Shut up.

Join with me.

I'm sick and tired of that shit.

Stop it.

Just f*cking stop it.

Stop it!

Secrets,

we're being f*cking exterminated.

No amount of hoping,

begging or praying

is gonna f*cking fix it.

No f*cking bullshit book

of the month is gonna save us.

We're on the f*cking

chopping block here.

It's f*cking Armageddon outside.

So wake the f*ck up,

you little floozy.

And all we got is jack and shit.

We're what's left

of what's left behind.

And nobody's f*cking

coming to save us.

Oh, f*ck.

Shit, what the f*ck is that?

Israel.

I told you all.

Move your asses, dipshits.

If you ain't living on the edge,

you're taking up too much space.

Shh.

Come on. Come on. Go, go.

Come on. Get in.

What the f*ck?

F*ck off.

Hold it right there.

Who are you people?

We're just people

trying to save our asses, hotshot.

Okay?

Been waiting

all night for the cavalry.

- You it?

- No.

They're all dead.

Ain't nobody else coming here?

I've been driving all night.

There's no Army,

no militia,

no soldiers and only bits

and pieces of Boy Scouts left.

Ain't no one of substance coming.

What the heck happened to him?

He was f*cking stupid,

that's what happened.

There are weapons here.

This ain't a place to stay.

I'm mounting an offensive.

Who's game?

Look out!

Remember me, motherf*cker, huh?

Oh, shit.

Y'all literally

kicked the shit out of him.

He's a piece of shit.

He's been holed up in here,

wouldn't let anyone in.

Just watched them die.

You didn't say the magic word.

Where's your nephew, huh?

I haven't seen him

since the invasion.

He is out there,

where the f*ck is he?

- Where is he?

- I ain't seen him.

- I ain't seen him. I swear.

- Asshole!

I swear, I ain't seen him. I swear.

What's all this offensive shit,

partner?

I'm taking the fight to them.

I heard all that shit in the war

and I gotta tell you, cowboy,

it never turned out well.

I'm talking about a good

old-fashioned street fight, old-timer.

They'll keep coming till we

figure out how to stomp them down.

Hell, we're not safe out here.

Let's get back to the cell.

Come on.

How are you gonna do that?

Stomp them out.

Well, with sweat, firepower and...

And a little something

called courage.

You people wanna wait here

and die?

Or you wanna take the fight

to these devil dogs?

Yeah.

Yeah, we should fight,

shouldn't we?

Rate this script:(0.00 / 0 votes)

Unknown

The writer of this screenplay is unknown. more…

All Unknown scripts | Unknown Scripts

FAVORITE (0 fans)

Submitted on August 05, 2018

Translation

Translate and read this script in other languages:

Select another language:

  • - Select -
  • Chinese - Simplified 简体中文 (Chinese - Simplified)
  • Chinese - Traditional 繁體中文 (Chinese - Traditional)
  • Spanish Español (Spanish)
  • Esperanto Esperanto (Esperanto)
  • Japanese 日本語 (Japanese)
  • Portuguese Português (Portuguese)
  • German Deutsch (German)
  • Arabic العربية (Arabic)
  • French Français (French)
  • Russian Русский (Russian)
  • Kannada ಕನ್ನಡ (Kannada)
  • Korean 한국어 (Korean)
  • Hebrew עברית (Hebrew)
  • Ukrainian Український (Ukrainian)
  • Urdu اردو (Urdu)
  • Hungarian Magyar (Hungarian)
  • Hindi मानक हिन्दी (Hindi)
  • Indonesian Indonesia (Indonesian)
  • Italian Italiano (Italian)
  • Tamil தமிழ் (Tamil)
  • Turkish Türkçe (Turkish)
  • Telugu తెలుగు (Telugu)
  • Thai ภาษาไทย (Thai)
  • Vietnamese Tiếng Việt (Vietnamese)
  • Czech Čeština (Czech)
  • Polish Polski (Polish)
  • Indonesian Bahasa Indonesia (Indonesian)
  • Romanian Românește (Romanian)
  • Dutch Nederlands (Dutch)
  • Greek Ελληνικά (Greek)
  • Latin Latinum (Latin)
  • Swedish Svenska (Swedish)
  • Danish Dansk (Danish)
  • Finnish Suomi (Finnish)
  • Persian فارسی (Persian)
  • Yiddish ייִדיש (Yiddish)
  • Armenian հայերեն (Armenian)
  • Norwegian Norsk (Norwegian)
  • English English (English)

Discuss this Feast 3: The Happy Finish script with the community:

Citation

Use the citation below to add this screenplay to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Feast 3: The Happy Finish" Scripts.com. STANDS4 LLC, 2019. Web. 15 Sep. 2019. <https://www.scripts.com/script/feast_3%3A_the_happy_finish_8090>.

We need you!

Help us build the largest writers community and scripts collection on the web!

The Marketplace:

Sell your Script !

Get listed in the most prominent screenplays collection on the web!


The Studio:

ScreenWriting Tool

Write your screenplay and focus on the story with many helpful features.


Thanks for your vote! We truly appreciate your support.