Bucky Larson: Born to Be a Star

Synopsis: Living in small town Iowa, Bucky Larson is a simple minded, uneducated, beaver toothed young man still living with his protective parents, Jeremiah and Debbie Larson. Initially saddened when he is fired from his job as a bagger at a supermarket, he eventually sees it as a sign that he is destined for greatness in some other field. Based on some information he learns, Bucky believes that destiny is to become a porn star, despite he being a virgin and only having recently learned what masturbation is. With his parents' blessing, Bucky hops on a bus to Los Angeles to make it big there as a porn star. He is taken under the wings of a few people in LA. On the professional side, he meets the reigning king of porn, Dick Shadow, who only sees in Bucky a laughing stock. But washed up porn director Miles Deep stumbles across what he sees as an untapped niche market for Bucky's limited talents. Miles has the challenge of trying to convince investors who only see in Bucky the antithesis of porn. O
Genre: Comedy
Director(s): Tom Brady
Production: Sony Pictures
  1 win & 6 nominations.
 
IMDB:
3.3
Metacritic:
9
Rotten Tomatoes:
0%
R
Year:
2011
97 min
$2,331,318
Website
875 Views


Morning, Gordon.

Nice day, huh?

Hurry up, Bucky. Jeez, slow poke.

I'm going as fast as I can, Clint.

No fooling.

I see you're trying

the Cool Ranch Doritos today.

You spoke so highly of them,

I figured I'd give them a whirl.

They should be their own food group.

No fooling, they're that good.

Tell her your life story,

why don't you?

No, I was just commenting

on the Doritos.

Are you sassing me?

No, no, he was just--

He don't need a lawyer,

Mrs. Bozobop.

Come on. Let's get on.

The way we've been meaning to get on

ever since you started bagging here.

You hit me in the eye!

What? No, Clint, you hit yourself.

I saw you.

You've gone loony.

You get out of here. You're fired.

- Fired?

- Yeah. Go on!

I'm so sorry I got you in trouble,

Bucky.

I shouldn't have distracted you

from your job.

Mrs. Bozobop,

this has nothing to do with you.

It is an honor

to have you as my last bag.

And I meant what I said about

the Cool Ranch. They're so good....

Oh, listen to me, Bucky.

Don't let these people

get you down.

I can feel it in my bones.

You're destined for greatness.

Oh, jeez, Bucky.

I haven't seen you this down

since they cancelled Jericho.

You know,

that Clint guy is just a little off.

I was repairing the soles of his loafers,

and I'm not Lying...

...he's got six toes.

- Now, get right out of town.

- No joke.

No. I saw the outline

right there in the shoe.

I think his dad

was some sort of an amphibian.

Jeremiah, shame on you!

Pop, you had me going

real good there.

- He sure did.

- See, you're feeling better already, hon.

I bet it's that new haircut.

I've been getting a lot

of compliments on it. Thanks, Mom.

Oh, don't thank me. Thank the bowl.

Mrs. Bozobop said

I look like Brad Pitt.

Yeah, you do look like

kind of the Legends of the Fall...

...with the hair working there.

What do you say we adjourn

to the living room...

- ...and play some Yahtzee?

- That's a good idea.

Oh, actually....

Mom, I'm gonna go over

to Dale's tonight.

Okay, I just thought

you loved the Yahtz.

I do. It's just Rory said

they've got some movie...

...that will turn my frown

upside down.

Yeah, you know, it's good

to have friends when times are tough.

I want you to wear

your bright sneakers...

...so the cars can see you.

Already on, Pop.

Look at him dancing. Like a rapper.

Here he comes.

We gotta cheer him up.

- Hi, Buck.

- Hey, what's the word, Big Bird?

Hey, Dale, what is that,

a robot head?

I wish.

It's my parents' old projector.

We used to watch home movies on it.

But tonight, we're gonna use it

to watch nude movies.

- Nude?

- A skin-filmer.

One of those movies

you can play with your business to.

Play with your busi....

Business what?

Don't you twang your wang?

If that means washing my ween,

then yeah, it's an every-dayer.

You know, "Up, down, all around,

do it again if I see some brown."

No, it means rubbing

your skin flute...

...after it gets stiff

from seeing a pair of love balloons.

Nope. Can't say I've done that.

- You are fibbing!

- No way!

Jeez, Bucky, I build my day

around the whack.

I get in a breakfast flapjack,

a nooner...

...an after-lunch, pre-nap slap,

a post-work, traffic-jam slam...

...a pre-dinner spinner,

an after-dinner dink...

...a dog-walk leash-pull...

...and then I round it out

with a midnight snack-whack...

...if my folks are asleep.

Sometimes I do it

at the dinner table.

I'm not gonna lie, Bucky.

I've been choking the bald man...

...the whole time Lars was telling you

his pud-pulling schedule.

Pocket patty-cake!

Jeez. You guys spend

a lot of time on this.

Is it really that fun?

Better than "Donkey Kong."

Now, get right out of town.

Okay.

So how do you do it, this....

What is it, whacking?

It's a breeze. We'll walk you

through it, step by step.

We'll even kill the lights,

So you can have your privacy.

But you know what? We'll put on

the old Billy Squier black light...

...so you can see your business.

Jeez, guys, thanks a lot

for helping me out here.

Hey, we wouldn't be your friends

if we didn't.

Now, jump in the big bean.

All right.

Now you're gonna see

some sexy stuff in the movie.

Stuff that's gonna inflate

your fun-tool.

Like hot-buttered yaboes.

I got a feeling

this is gonna be a doozy.

So pop a button

and go ankles on your trousers.

You're gonna wanna

be ready, Bucky.

We should put down a tarp.

Could be a flood when he blows.

Just finished baling the hay.

Need me to put the pitchfork

anywhere else?

How's it going up there, Bucky?

Not sure. I'm catching some air

off my wrinkle-bag.

- Is that what we're looking for?

- One hundred percent, Bucky.

That's called liftoff.

Okay.

Bucky, grab your joystick.

The game's about to begin.

- Okay, one hand or two?

- No, just the one.

Keep your other hand free...

...in case you wanna tap

on your dirt button.

Okay.

Forget your dirt button!

Just ice-pick it, Bucky!

Grab at it and really go to town!

Up and down, like a pogo stick!

Am I doing It now? Am I a whacker?

You're a whacking machine!

Is that who I think it is?

How does that feel?

You know,

that's got a real kick to it, hon.

Just like a donkey.

That's your folks.

One hundred percent.

By golly.

Oh, my!

Jeez, that's weird.

That's my folks.

On the big screen.

I think that's pretty dang cool,

Bucky.

Hi, Buck.

I knew you couldn't resist

the Yahtzee.

So you finished the movie already?

I bet acting is fun.

But it's gotta be weird

having a camera pointed at you...

...don't you think, Pop?

Probably not that weird.

I bet you couldn't do it.

Oh, I bet you I could.

I bet you couldn't...

...if you're nude!

Jim Spraysium and Rosie Bush!

How'd you know about that?

I saw it.

I didn't even know

you were a farmer, Pop.

We were gonna tell you

on your 50th birthday...

...but I guess

you stumbled on it early.

- You made all of these?

- Sure did.

- Eighty-six, to be exact.

- Jeez. I mean....

How the heck did you get into it?

Well...

...one day, your mother says,

"I wanna see the ocean."

Sol rented a van and, well,

we went out there to California.

Anyway, we're taking a walk

on the beach.

So we threw down a beach towel...

...and we start a pretty mean session

of kissy-face.

And then, out of nowhere,

an older gentleman comes up...

...and says

we look good smooching.

And he said he made movies

about people doing the stuff...

- ...that we were doing.

- Yeah...

...and he said that we had

a natural look and technique.

He said it was our destiny.

When someone says

it's your destiny, you listen up.

Old Mrs. Bozobop said

I had a destiny earlier.

Well, sure you do.

Everybody does, Bucky.

Yeah, but this is it.

What's it?

This is why I was fired.

This is my destiny.

I was born to be a star.

Oh, I don't know about that, Bucky.

I mean, it's not an easy life.

It's filled with long days

and lots of chafing.

I ain't afraid of chafing.

I ain't afraid of nothing.

I'm gonna go to California and I'm

Rate this script:3.5 / 2 votes

Adam Sandler

Adam Richard Sandler is an American comedian, actor, and filmmaker. He was a cast member on Saturday Night Live from 1990 to 1995, before going on to star in many Hollywood films, which have combined to earn more than $2 billion at the box office. more…

All Adam Sandler scripts | Adam Sandler Scripts

2 fans

Submitted on August 05, 2018

Discuss this script with the community:

0 Comments

    Translation

    Translate and read this script in other languages:

    Select another language:

    • - Select -
    • 简体中文 (Chinese - Simplified)
    • 繁體中文 (Chinese - Traditional)
    • Español (Spanish)
    • Esperanto (Esperanto)
    • 日本語 (Japanese)
    • Português (Portuguese)
    • Deutsch (German)
    • العربية (Arabic)
    • Français (French)
    • Русский (Russian)
    • ಕನ್ನಡ (Kannada)
    • 한국어 (Korean)
    • עברית (Hebrew)
    • Gaeilge (Irish)
    • Українська (Ukrainian)
    • اردو (Urdu)
    • Magyar (Hungarian)
    • मानक हिन्दी (Hindi)
    • Indonesia (Indonesian)
    • Italiano (Italian)
    • தமிழ் (Tamil)
    • Türkçe (Turkish)
    • తెలుగు (Telugu)
    • ภาษาไทย (Thai)
    • Tiếng Việt (Vietnamese)
    • Čeština (Czech)
    • Polski (Polish)
    • Bahasa Indonesia (Indonesian)
    • Românește (Romanian)
    • Nederlands (Dutch)
    • Ελληνικά (Greek)
    • Latinum (Latin)
    • Svenska (Swedish)
    • Dansk (Danish)
    • Suomi (Finnish)
    • فارسی (Persian)
    • ייִדיש (Yiddish)
    • հայերեն (Armenian)
    • Norsk (Norwegian)
    • English (English)

    Citation

    Use the citation below to add this screenplay to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Bucky Larson: Born to Be a Star" Scripts.com. STANDS4 LLC, 2024. Web. 17 Jul 2024. <https://www.scripts.com/script/bucky_larson:_born_to_be_a_star_4788>.

    We need you!

    Help us build the largest writers community and scripts collection on the web!

    Watch the movie trailer

    Bucky Larson: Born to Be a Star

    Browse Scripts.com

    The Studio:

    ScreenWriting Tool

    Write your screenplay and focus on the story with many helpful features.


    Quiz

    Are you a screenwriting master?

    »
    Who played the character "Indiana Jones" in "Raiders of the Lost Ark"?
    A Sean Connery
    B Tom Hanks
    C Bruce Willis
    D Harrison Ford